Hoppa till innehåll

Frakt & Leverans

GRATIS FRAKT

Vi är glada att kunna erbjuda våra kunder stor värde och service. Därför erbjuder vi gratis frakt.

FÖRLORADE/FÖRSVUNNA PAKET

Wellnz är inte ansvarig om felaktig adress anges under utcheckningsprocessen. Se till att din fakturerings- och leveransadress är korrekt innan du behandlar din order. Om vi har gjort ett fel kommer vi fullt ut att ta ansvar för den ursprungliga beställningen som gjordes för dig utan kostnad.

TULL

Vi är inte ansvariga för eventuella tullavgifter när föremålen har skickats. Genom att köpa våra produkter samtycker du till att en eller flera paket kan skickas till dig och att de kan få tullavgifter när de kommer till ditt land.

LEVERANSTID

Leveranstid 8-16 dagar. *Detta inkluderar inte vår 1-2 dagars bearbetningstid. *Alla leveranstider exkluderar tullförseningar.
*Just nu har vi många beställningar och det kan därför ta ytterligare 7 dagar för dig att få ditt paket. Vi jobbar på att lösa detta så snart som möjligt.

SPÅRNINGSINFORMATION

Du kommer att få ett e-postmeddelande med ett spårningsnummer när din beställning har skickats.

MITT SPÅRNINGS SÄGER "INGEN INFORMATION TILLGÄNGLIG FÖR TILLFÄLLET" 

För vissa fraktföretag tar det 1-2 arbetsdagar för spårningsinformationen att uppdateras i systemet. Om din beställning placerades för mer än 2 arbetsdagar sedan och det fortfarande inte finns någon information om ditt spårningsnummer, vänligen kontakta oss.

SKICKAS MINA FÖREMÅL I ETT PAKET?

Av logistiska skäl skickas ibland föremål i samma köp i separata paket, även om du har specificerat kombinerad frakt. Om du har några andra frågor, kontakta oss gärna så ska vi göra vårt bästa för att hjälpa dig.

Kundvagn

Din kundvagn är tom